Kızlar merhabalar. Saç açıcı sprey kullanıyordum boya yapmayı sevmediğim için hiç saçıma boya koymadım fakat turunculaşma oluyor mor şampuan kullanmama rağmen. Bir tanıdığım papatya suyunu tavsiye etti kimyasal açıcı yerine kullanabileceğini kızının bir arkadaşının saçını bu yöntemle açtığını söyledi. Sizler kullandınız mı? Kullandıysanız hangi markadan memnun kaldınız? Yorumlarınızı bekliyorum. Sevgiyle.. 🙏🏻