cansuh 4 gün önce sezeryan doğum yaptım sütüm ilk zamanlar vardı şimdi hiç yok mecbur mama vermek zorunda kaldım çok üzülüyorum ne süt yapar neyden bol yemeliyim lütfen çok dua ederim çok üzülüyorum
eylul26 Kısır yiyin bulgur pilavı tahin çok su içmeye özen gösterin yeşil soğan Kuru soğan dereotu bunlar hep süt yapan şeyler ben kısır yediğim zaman göğüslerim baya doluyordu tarhana çorbası da süt yapar
BenDiyeBiri_ eylul26 yeşil soğanı dikkatli yemek lazım bebeğe gaz sancısı yapabiliyor evet süt uapiyor ama gazda aynı anda yapıyor
senaarslan3 Tahin ye helva ye gece yatmadan önce rezene iç kısır bulgur pilavı ye bol yeşillik ye su bol bol iç hurma ceviz badem fındık incir ye ve sakın üzülme bebişin aç kalmasından iyidir sütün de gelir ❤
cansuh senaarslan3 çok teşekkür ederim. İster istemez çevre baskısıyla beraber üzülüyorum ama yapacak hiçbir şeyim yok 🥹
nsrn46 cansuh yenidoğan döneminde sık uyanıp uyuduğumuz için uykudan bir şey anlamıyoruz çok haklısınız. Eğer ki size yardımcı olabilecek birileri varsa lütfen yardım isteyin ve şöyle 3 4 saat uyku uyumaya çalışın. İnanın çok iyi gelecek
BenDiyeBiri_ cansuh bende bilmiyordum canım kızım yeşil soğan yediğim gün çok kötü oluyodu aman dikkat diyeyim