cansuh 4 gün önce doğum yaptım uçuk falan yoktu öpüp kokluyordum bebeğimi boynundan öpüyordum zaten sonra uçuk çıktığını gördüm çok korktum herkesten korurken kendim zarar vermişsem diye bişey olur mu yaşayan var mı 🥺Doğumdan bi gün önce bıyıklarıma ağda yapmıştım o yüzden oldu kesin uçuk
fatya123 cansuh bende ateşimde vardı, dudaklarımın kenarları hepsi uçuk olmuştu, bebeyim 15 günlük falandı. Hep maskeli gezdim, uçuğu unutur öperim diye hep maske taktım. Sizde maske takın, daha rahat olursunuz
Smrhls cansuh benim de dudağımda şu anda uçuk çıktı bebeğim 7 aylık hiç öpmemeye çalışıyorum ateşin vesaire olmadı
cansuh meryeminannesiii1 yok sadece yara. O da ağda yapmıştım doğumdan bi gün önce bıyıklarıma o yüzden oldu diye düşünüyorum
meryeminannesiii1 cansuh ateş yoksa birşey olmaz bendede çekirdek yedim diye çıkmıştı sadece yara olarak doktora gittim bebeğime birşey olur mu diye doktor uçuğun çeşitleri var ateşli uçuk değilse hiç bir bulaşıcılığı yoktur dedi içiniz rahat olsun
mutlukoala meryeminannesiii1 benim de kızım 2 aylık dün ilk defa akrabalarıma gittim. Öpenlerden birinin uçuğu varmış sonradan fark ettim çok pişmanım vicdan azabı çekiyorum
fatya123 cansuh her ihtimali göze al, bu aralar öpme çoçuğunu onların bağışklık sistemi bizimkinden farklı, istersen sende maske taka bilirsin. Böylelikle sende rahat olursun🤗