Merhaba hanımlar, 2 aylık bebeğimi iki göğsümde 20şer dk emziriyorum sonra parmağımla aç mı diye kontrol ediyorum, ona göre 45ml lik mama yapıyordum bugün 60ml geçtim, sizler nasıl yapıyorsunuz, mama bitince ağlıyor birkaç saniye, daha fazla mı vermeliyim? Tamamen mamaya geçer göğsümü reddeder diye de korkuyorum, bana biraz akıl, deneyim, tecrübe aktarın lütfen