O1Anne Puset kullanımına izin verilmiyor geçensene bize vermemişlerdi kucağımda çok zordu çocuk çok zorlandı ona bir bilet almadığıma çok pişman oldum otobüste gece yolculuğu yapmanızı tavsiye ederim daha uzun uyuduğu için daha az ağlıyor öbür türlü hiç durmuyor