Sum-rahsan Çocuğum oldu ama sanki ben hiç anne olmadım sanki.ilk kızımda çok kıskanıyor.helede başkalarının yanında sürekli ağlayan bir çocuğa dönüştü.ne yapacağız hiç bilmiyoruz nasıl yaklaşmalıyız bilen birileri yardım edin nolur