Elif-ecre ben her mamadan sonra 4 çay kasigi veriyorum canim sadece anne sütü alsa verme derim ama suyun ne zararı olur ki, mama alan bebekte olmaz bence mamaya mamanın ihtiyacinkadar şu koyuyorsun sonuçta sende yemeklere şu koyuyosun ama suyu ayrıcada iciyorsun