Canım hastanelerde doktor raporuyla mama veriliyor diye biliyorum nerde yaşıyosunuz ?. Birde belki bağırsakları iyi çalısıyordur güzel doyduğunu gösteriyodur. Kilo alımı iyiyse birde günde 6 dan fazla kaka yapmıyorsa sorun yok bildiğim kadarıyla. Aile hekimliğinizdeki ebe ya da doktora sorun isterseniz