kuzeyinannesi06
Merhabalar
7 aylıkmış henüz doyumluk değil tadımlık olmalı yedikleri. Sebzeleri denediniz mi ? Sonrasında meyveleri.
Sebze tadımları yaptıysa , onları karıştırıp zeytinyağı döküp verebilirsiniz.
Yine bakliyatlarla karıştırıp koyu bir şekilde çorba yapıp verebilirsiniz.
Çatalla ezin , blender yapmayın. Sonrasında ise pütür kıvamını yavaş yavaş artırarak devam edin ki çiğnemeyi öğrensin.
Kıyma , et bunları da tüketebilir. Bu aylarda kuzu olursa daha iyi olur.
Elma gibi ürünler sert gelir henüz , boğazına takılabilir. Haşlayıp verebilirsiniz.
Parmak şeklinde kesip haşlayın koyun önüne.
Dokunmayı , tutmayı öğrensin. Vıcık vıcık oynasın 🤭 şu an yemekten daha ziyade onun için tanımak , hissetmek önemli.
Çok panik olmayın sizin yüzünüzden anlar bebeğiniz tedirginliğinizi , o da tedirgin olur. Kontrollü bir şekilde yavaş yavaş ilerlerseniz bebeğiniz de kolayca hazır olur bu sürece.