Kızlar selam yaklaşık 20 gün önce doğum yaptım ve ilk bebeğim bu yüzden tecrübeli olanlardan bilgi almak istedim. Emzirdiğim için gece çok acıkıyorum kalkıncada kolay olduğu için direkt elim bisküvi çikolata vs yiyeceklere gidiyor kuruyemiş ve kuru meyvede yiyorum ama doymuyor gibi hissettiğim için onlar tatmin etmiyor . Doğumdan sonra kilolarım gitti +4kilom kaldı bu dönemde bunu vermek istiyorum ekstra kilo almak değil bu konuda atıştırmalık olarsk ne önerirsiniz