minikoalaannesi Gobek bagimiz bugun 7.gunde dustu, su an sari gorunumlu. Bezini yine de katlayip bagladim. Baskaca yapmam gereken bir sey var mi? Herhangi bir bakim vs? Hangi gun yikanabilir artik?
gnsbsk minikoalaannesi başka bi şeye gerek yok. Yıkadıktan sonra iyicr kurulayın kuru olmasına dikkat edin yeter
uykusuzanne993_ minikoalaannesi bizim dördüncü gün düştü ama göbeği hala sarı akıntılıydı bana yıkama dediler kuruyana kadar bazıları yıka diyor ama ben yıkamadım enfeksiyon riski var dedi doktor eğer doktora gidecekseniz sormadan yıkamayın derim
elif6714 minikoalaannesi üstü açık kalmalı ki yara kurusun kapalı kalmamalı ve her duştan sonra kurulanmalı
minikoalaannesi gnsbsk bu gobek bakim seti kullanilmasi gerek falan diye sryler gordum onlara gerek yok o zaman
minikoalaannesi uykusuzanne993_ yikamayacagim simdilik zaten kontrolumuz var haftaya, sari akinti olarak degil de gorunum olarak oyle su an bezini oraya gelmeyecek sekilde bagladim yeterli herhalde su anlik
gnsbsk minikoalaannesi kızımın doktoru bişey kullanmaya gerek yok demişti. Eğer akıntı vs varsa kullanmaya gerek görür sanırım. Doktor kontrolünde danışırsınız.
uykusuzanne993_ minikoalaannesi ilk doğum yaptığınızda göbek bağı için Bi dezenfekte eden sprey yazmışlardır mutlaka, onu sıkmaya devam edin mikrop kapmaması için
aycoregim Kuru tutmaya dikkat edin, bir de alkollu solusyonlar var gobek icin bize hastanede recete etmislerdi onu kullanabilirsiniz doktorunuza sorup