Layddiana Kızlar Molfix pure soft kullanıyorum 33 günlük bebeğim göbeğinde ve poposunda da var bu kızarıklıklar neden oluyor?????
betul97_ Layddiana Ben molfix mavi paket kullanıyorum 3 numaraya geçtim sıktı bizi şimdi 5700 gram daha rahat oluyor.
Layddiana betul97_ bilmiyorum ki 2 numara kullanıyorum 5 kilo bebeğim. Bantları tam birbirine yakın bantliyorum bol yapsam arkadan kayicak