Dnserad o zaman ben size bilgilerim dahilinde bir açıklama yapmak isterim, sünneti sadece din için yaptırmıyor aileler, yurt dışında çoğu yabancı bu işlemi yaptırıyor ileri yaşlarda peniste içerde biriken kireçten dolayı uç daralması oluyor ve çiş yapamama durumuna kadar ilerliyor, bence bu yeterli bir açıklama olmuştur, birde doğum şeklinizi söyler misiniz sezeryan mı normal mi eğer sezeryanla yaptıysanız doğumu gözünüzden sakınıyorsunuz neden sezaryen, sezaryenin da olası riskleri var bıçak altı sonuçta, sosyakültür bir yana bebişin sağlığı bir yana ben doktor olarak öneriyorum, yaptırıp yaptırmamak yine sizin kararınız, ileride kendi yaşıtlarından farklı hisseder mi diye sormuşsunuz açıp bakacak hali yok çocuğun bakiyim senin ki nasıl diye 😄 ama sünnet kelimesini öğrendiğinde gelip size soracaktır o ne diye