-Eraymoms- Cuma yaptım fırında dolaba koydum kalanı ama ikinci gün normalde yiyemem ben koku oluyor ikinci kez ısıtma kokusu falan siz ertesi gün yiyor musunuz bugün 3. Gün ısıtsam bişey olur mu ki
Eminosman_dilek -Eraymoms- aslında et balık tavuk 3.gün yenmez muhafaza etsenizde çünkü çoğu kez ateşe maruz klıyor ya içime sinmez bnim
-Eraymoms- Lolik bende yiyemiyorum da ertesi güne kalsa bile eşim bisey olmaz dedi ben hayır falan dedim bi karmaşaya girdi 😒
ZeydsMom Duyulurum evet soguk sekilde yiyorum bende. İsitinca bi garip oluyor ya . Bide zaten diyorlar isitmak olmaz
Mermaiddd -Eraymoms- be nde tavuk balık et ürünü ertesi güne kalınca yiyemiyorum bu gün 3.gun diosun bilemedim dolapta çok bisey olacagini sanmam ama koku olabilir
cokbilmismom -Eraymoms- ertesi gün yerim ama 3. Güne kalsa bende yemem. Ama tavuğu genelde 1 günde bitiririrz ertesi güne kalacak şekilde yapmam. Bir tavuk çorbası yaptığımda ertesi güne kalır iki günde o da biter. Kedilere kopeklere verin onlar yesin 🥰
Esoz1110 -Eraymoms- 3 gün yemedim hiç tavuk,balık,et hayvansal olduğu için zararlı diyorlar bir bakın tadına isterseniz garip değilse yersiniz ama bebeğinize vermeyin🌸