cakebabe Ololo ben e bebekte çalıştım vicksinkini alacaktım daha bebiş yoktu müdürüm aldırmadı o kadar para verme bunların hepsi aynı git küçüklerinden bir tane al demişti şimdi trendyoldan 300-400 ml olanlardan alacağım bir tane 😂
arasssmommm Ololo hava temizleyici kullanıyorum bebiş için nemlendirme özelliği de var bakabilirsin xıomi 4 lit
seros48 JollyBaby bizde kiwi kullaniyorduk daha dün akşam patladı su doldurdum fişe taktım pat ıslak Bi yerde yoktu yeni alacağım bende Kanz markasini kullanan var mı?
yagmurkokusu_ Deerma kullanıyorum Biri F500 Diğeri F628 koku yeri de yok koyulursa ve arıza çıkarırsa garanti kapsamından çıkıyor alırken öyle söylemişlerdi