Anneler kızım 2 yas 2 aylık ve bende 3 aylık hamileyim
Doğum olmadan tuvaletini öğrensin istiyorum öğrenmişti aslında çiş diyodu ve yapınca belli ediyo da evi değiştik herseyi unuttu şimdi bastan öğretmeye çalışıyorum ama çok basarisizim bazen diyo bazen demiyo lazımlık aldım oturuyo çiş diyo ama sonra onu da alıp odaya götürmek istiyor yardım ve fikirlerinizi bekliyorum aile yanında değilim tayinciyiz kızımıza yanlış baktık pek destek alamadık