FaDo0807 Kızlar oğlum 22 aylık ne yapsamda şapka taktıramıyorum çıkarıyor. Siz nasıl yapıyosunz 🥲 Malum kış ayı ve kolay hasta olan bi çocuk 🥲
Lolik FaDo0807 dışarısı çok soğuk şapka takmazsan çıkamayız, çıkmak istiyorsan şapkayı takman lazım diyorum . İkna yeteneklerimizi devreye sokmak gerekiyor 😄
Esoz1110 FaDo0807 Kızımda öyleydi aa bak kızım ne kadar güzel sapkan bebeğinde takmış artık üşümüyor diyorum evde takıp çok güzel oldu diye gülüp heveslendiriyordum ☺️
aleksandralarossa FaDo0807 benim oğlum da mont giymek istemiyordu tamam kısa kolluyla çık öyle istiyorsan dedim çıktı üşüdü şimdi çıkarken hemen montunu alıyo.. bir iki kere üşümesine izin verseniz belki takar
Esoz1110 FaDo0807 Eğer takmazsa bir oyuncakta deneyin yaaa nasılda yakıştı parktaki cocuklarda takıyor gel bak oğlum sanada deneyelim diye aynanın karsısında bir deneyin övün onu varsa sizde takın hergün böyle yanınıza da alın sapkayı takmasa bile zamanla alısıyor❤️
2minika Kendinizde takın , bak bende taktım takmadan çıkamıyoruz artık soğukta deyin belki işe yarar ben ilk zamanlar öyle alistirdim 😀