gamze67 winkson gibi bir ismi vardı 3 gün kullanıyorsun Bu süre zarfı boyunca evdeki her şeyi Kaynar suda atmış 90 derece artık yıkayacağım şeye göre değişiyor yıkadıktan sonra bütün kapı kolları ortak alan yerleri her gün silip temizlemen lazım. Yıkayamadım veya sığmayan şeyler büyük bir torbanın içine koy ağzına sıkıca bağla ve hava alan balkon bahçe tarzı yerlere koy en az 15 gün orada kalsın. O kremi de 3 gün boyunca sürecektim Ben her akşam sürüyordum öyle yatıyordum duş almıyordum doktorum duş almamı istemedi. 3 günün sonunda duş alıyorsun tedavi bu şekilde bitiyor. Ben bu krem sayesinde kurtuldum çok zor yıpratıcı bir süreç ama yani o kremin vücudunda bıraktığı his çok rahatsız edici ama kurtulmak için bence tek çare başka şeyler kullananlar da var gördüm ama benim kullandığım buydu. Allah yardımcın olsun Ben hamileyken 2 kere oldum 9 ay içinde buhar makinemi yaptım ace Domestos havada uçuştu.