Esraprm hatırladığım kadarıyla şöyle sabah 8-9 aralığında uyanıp 2 civarında uyuyordu ve o sıralar 4-5 aralığında uyaniyordu akşam da 10 gibi uyuyordu. Tabi zamanla aralıklar değişti uzadı. Şimdi de 8-9 gibi uyanıyor 4 gibi uyuyor 5.5-6 gibi uyanıyor ve 11den sonra uyuyor.
Biraz geç uyuyor aslında farkındayım ama bu biraz benim tercihim çünkü daha erken uyuyunca aşırı erken uyanıyor benim migrenim olduğu için o şekilde erken uyanmak aşırı tetikleyici oluyor o dan dolayı geç uyutmayi tercih ediyorum