efeninannesi4207 Aile destek alıyordum 2 yıldır.Elektrik daha yeni çıktı. Pttye gittiğim zaman olur mu hak sahibi benim adım yazıyor ama elektirk de eşimin üstüne böyle olan var mı
iki_prensesannesi efeninannesi4207 annem alıyor babamın üstüne ama elektirik numarasindan yatırıyor . E devlettende ödeme mümkün