Mommandsonn Pompanın içinde çıkan biberonun bedeni 2 yazıyor . 1 yazması gerekmez miydi yenidoğan için uygun mu 2 ? Ben bilmeden 2 yi kullandım . Sizin içinde çıkan biberon bedeniniz nedir
ysmnabd Mommandsonn lansinoh da bir numara yok bende hem pompası hem biberon seti var 1 diye başlık çıkmadı 2S-3M-4L yazıyor