Oğlum 1 hafta sonra 31 aylık olacak. 2 yaş sendromunu geçtik sanırım 3 yaş sendromu geliyor bir kaç gündür anamı ağlattı 🥲 2 yaş sendromuna da 18 aylıkken falan girmişti böyle önceden mi başlıyor acaba? Her şeyi kendim yapcam kendim diyor sürekli, üstüne çay dökülüyor önce çıkarma diye ağlıyor sonra üstümü giydirme diye ağlıyor. Bunu yapmanı istemiyorum diyor mesela bunu giyme bunu beğenmedim saçını niye böyle yaptın vs.. sakin kalmaya çalışıyorum ama bazen sesim yükseliyor sonra bana neden bağırdın anne diyor vicdan azabından öleceğim sanki 😭😭