Kızşar bebeğim 1 yaşında bu yaşına kadar çok az günlük tv açıyorum lavaboya vs giderken toplasanız günlük 10 dkka dır yani
Ama bugün o kadar kötüyüm ki kolumu kaldırcak dermanım yok başım çatlıyor ishal,kusma,ateş ne ararsanız var eşim iş de ve gurbette yaşıyorum bebeğime bakacak kimse yok sabah kahvaltısını bile zor ettirdim bayılcak gibi oluyorum tv açtım bende ama vicdan azabı çekiyorum eşim saat 16.30 gibi geliyor bugün den bi şey olur mu bu kadar tv ye maruz kalması