3 hafta önce kovid oldum hatta 8 aylık bebeğime de bütün önlemlerime rağmen geçti
Şimdi de sinüzit oldum galiba buhar makinası tutuyordum bütün sinüslerim açıldı burnum akıyor ama geniz akıntım da var öksürük de başladı ( afedersiniz o da balgamlı gibi) sanırım burnumdan aşağı akan da öksürükle çıkıyor
Zaten çooooook yorgunum çok dertliyim bir de yine hasta olunca yıkıldım ya
Ya bebeğime de geçerse
Allah hepimizi beterinden saklasın,isyan değil asla sadece çok ama çok yorgunum
Ve ne yapacağım emziriyorım ilaç da içemiyorum
Sanırım bağışıklığım da çöktü