Merhaba hanımlar bebeğimi doğduğundan beri sağarak besliyorum meme reddimiz vardı. Yakında bir yaşında olacak artık sütten kesmek istiyorum. Çok yorucu ve yıpratıcı bir süreç. Çalıştığım için düzenli sağamıyorum da sütüm epey azaldı. Bir yaşından sonra ne verebilirim? Devam sütüne de inek sütü gibi diyorlar ne ile devam edebilirim tecrübeli anneler?