esra1701 aynı şeyi ben de yaşadım. Artık emzirmek bile kabusum olmuştu, boğazına kaçacak diye ödüm kopuyordu, doktorum korkmamam gerektiğini, sadece emzirmeden önce elimle sütümü biraz peçete üzerinde sağmam gerektiğini söyledi, ben de öyle yaptım göğsüm şiştiğinde biraz sıkıyor boşaltıyordum, ama kesinlikle sağmanızı tavsiye etmem tazyiğini artırıyordu benim sütümün.