Arkadaşlar merhaba belki bileniniz vardır.Oglumun crohn niye bir hastalığı var barsak hastalığı ve tanısı konup tedaviye başlayana kadar.Çocugum 16 aylık olmuştu.Yani 1 yıldan uzun süre devamlı olarak hastanede yatislar yapılarak orada kaldık.Neyse oğlum zaten geç yürüdü 22 aylıktı yurudugunde.Suan da da 34 aylık.Konusma yok .Yaklasık 90 kelimesi kadar var (tek tek saydım)ama bunları doğru söylemiyor.Mesela portakal değil de porkatal.Su değilde tu gibi bazı kelimeleri de net değil.2 li cümlesi var.Ama sayısı çok değil araba geliyo.Baba gitti gibi yaklaşık 15 20 tane de 2 li cümlesi var.Ama tabi yaşıtları şakır şakır konuşuyor.Hatta kız yeğenim var şuan 21 aylık uzunca cümleler kuruyor.Bizim gibi olup sonradan açılan var mı ya da şuan bizle aynı durumda olanlar var mi