Merhaba benim kızım 18 aylık oldu ve bebekliğinden beri sürekli tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonu var ne yapabilirim acaba bunun bir çözümü var mı?
Artık silmiyorum bile altını her bez değişiminde direk ılık suyla yıkıyorum hijyen sorunu olmasın diye