Kızım 12 aylık 1 aydır geceleri 2-3 saate bir kalkmaya başkadı. İlk zamanlar emzik verirdim geri uyurdu ama artık asla istemiyor meme istiyor dün gece meme vermeyim dedim yakama saldırdı. Gece beslenmesini kesmek çare olur mu ve nasıl başaracağım çok ağlıyor. Açıkmadığına da eminim çünkü 5 dk emmiyor bile.