Merhaba arkadaşlar ,
Ben oğluma el ayak hastalığı sonrasında doktor kontrolünde bu vitamini başladım ama vitaminden sonra oğlumun iştahı baya açıldı hatta çok açıldı acaba bir anormallik mi var diye düşündüm acaba vitaminden mi kaynaklı başıma gelen var mı acaba