Kızım 18 aylık. 8 aylıkken kendi kendine emmeyi bıraktı. O günden sonra bende mama , süt verdim uyuduğu zaman. Son zamanlarda sadece süt içine muz ezip koydum verdim icoyordu ama son 5 gündür onu da içmiyor 😔 ne yapmam gerekiyor acaba nasıl içer tekrardan