Aselinannesi0655 Kızlar mama kullanıyorum anne sütü de alıyor ama mama daha fazla alıyor. 3 aylık henüz. Neden alabilirim
cokbilmismom Aselinannesi0655 ben Migros e bebek ve civilden alıyorum trendyoldan asla almam sahteci dolu
pivpivpivahmedmuhsin Aselinannesi0655 Ben kendi sitesinden alıyorum. Baby Goat marka kullanıyorum. 12’ li alıyorum. Üçlü, altılı şekilde de var.
SweetMom__ Aselinannesi0655 daha hesaplı geliyor hemen 3 numaradan 4 tane söylüyorum 2li paket 800 gram maşallah iyi götürüyor.
atlasmommm Aselinannesi0655 valla Trendyol bebelac kendı sitesınden alıyorum aylardır hiçbir sıkıntı yaşamadım