ayseee48_ Bebeğim 2 aylık uykuda sürekli sıçriyor korkuyor gibi. Başına gelen var acaba. Nasıl bi çözün yolu bulabilirim?
ayseee48_ Hic yapmadım doğduğundan beri. Simdi yapmaya çalışıyorum ama rahatsiz olup cikarmaya calışıyor ellerini. Çikaramazsa ağlamaya başlıyor
ayseee48_ munuunal ilk 6 ay azalarak devam etti. Şu an 10 aylık hiç olmuyor çok şükür. Uykuya tamamen dalana kadar ellerini tutuyordum. Biraz o fayda etti. Kundak hiç bi zaman istemedi. Ama geciyor merak etmeyin. Daha küçükse kundağa alistirabilirsiniz.
munuunal ayseee48_ peki sadece sıçramayla mı kendini uyandırıyordu yüzünde korku ifadesi ve kollarında kasılma var mıydı.
ayseee48_ munuunal evet sadece sıçramaydi. Bi sağlık sorunu olduğunu düşünmüyorum çoğu bebekte görülüyormuş ama video çekip doktorunuza bi gösterin isterseniz. Bir de besmelesiz yatırmamaya dikkat edin