Kızlar merhaba,
Oğlum bir kaç gündür öğle uykularını 1 saat- yarım saat vs yapıyor devam ettiremiyorum tekrar, enerjik mutlu kalkıyor, okey..(sanırım öğle uykusunu erken bırakacak bizimkisi gibi geliyor, ay hiç sevmiyo uykuyu ya😂 uyuyunca bir şey kaçırıcam korkusu ahanda bizim oğlanda😂😂😂) fakat 13:00 da yatıp - 13:59-14:30 vs oluyor bu saat, hadi diyorum iki uyku yaptırayım asla 2.yapmıyor neyse dayandığı yere kadar artık deyince mecbur 19:30 oldu mu uyku gelmeye başlıyor ve deliriyor, dolayısıyla sabah 5 te güüünaydınnnn diyoruz 😅🫶 merak ettim sebebi nedir? Diş evet son iki dişimiz kaldı demiştim de bir türlü çıkmak bilmiyor, zaten yine başladı mızmızlığı sanırım dişler zorluyor… acaba diş mi? öğle uykusunu nasıl düzeltebilirim, uzun uyumasını da istemiyorum sıkıntı yok, yavrum 2 de kalkınca akşama dayanamıyor, en azından 14 de yatıp 15’te kalksa daha iyi olur onun için diye düşünüyorum. Takdir edersiniz ki uykuyu geri alma-ilerleme çok zor, nasıl bi taktik uygulayabiliriz? Karnı tok eminim çünkü kahvaltıdan 3 sonra öğle yemeğini yiyor… nasıl yol çizebilirim bana fikir verirseniz sevinirim :)