Durubusra5 öncelikle kabızlıktan çok çekmiş bir anne olarak söyliyeyim bebeğinize meyve armut kayısı suları pürelerini deneyin olmazsa doktora danışatak duphalac verebilirsiniz kızm 1 bucuk yaşından 3 yaşına kadar bu şurubu kullandı malesef çok uzun süre kabızlık devam ediyor rahatlamdıysa lavman yada gliserin kansuk diye fitil var hemen yaptırıyor onu deneyebilirsiniz ama doktorunuza danışın zeytin yağ verin birde mama süt içiyorsa içine karıştırın