gamze1806 Allah’tan salak birşey değiliz ona şükür fırsat vermiyoruz benim hanım Efendi’nin dediği besigim var 700 TL ye alınmıştı eğer yırtık olmasaydı bebeğim vazgecmedi o beşikten hala onda yatıyor sadece 13 aylık olmasına rağmen büyük begige alistiramadim yemin ederim o beşiği 250 TL ye satardım en fazla kullanılmıyor zaten ne diye 2 katına paraya satayim