minerginnn Kızlar bebeğim 5 aylık bütün gece ağladı ve sesi kısık hafif öksürük ve burun akıntısı var ateş yok doktora götrmelimiyim bilemedim hele ki son vakalardan sonra hiç bir şeye güven kalmadı