16-17-18 benim için kabus gibi bir aylardı 😂😂😂 benim oğlan ataklarını hep 2 ay önceden başlardı yaşamaya 🥲🥲🥲🥲biz o dönem 2 köpek diş üst-arka diş va derken 4’er diş çıkardık ondan öyleydik, hep mız mız hepppppp…. 19 aylıkkende şöyle oluyo gece gülerek uyanıyo ve oyun oynamak istiyo 😂😂😂😂