Arkadaşlar selam
Bugün sabahtır üstümde halsizlik ateş tireme üşüme baş ağrısı boğaz gıcıklanması kırıklık burun akıntısı ne varsa hepsi üzerimde . 2. Bebeğim oldu fakat gücüm yok sabahtır zor hareket ediyorum parol aldım akşam bana mısın demedi . Napıcam hiç bilmiyorum en cok da baş ağrısı mahvediyo grip olduğumda . Evde maskeyle dolaşıyorum . İlk çocuğum oldu geçirdi eşim oldu o da geçirdi şimdi de ben oldum. Ama emzirdiğik icin anne olarak sorumluluklarım var yatıp dinlenemiyorum cok fazla .
Napabilirim acaba şu iyi gelir toparlarsın dediğiniz var mı?