Bzim de kan uyusmazligimiz var ve sariligi vardi ilk haftasinda 15ti bir hafta sonrasinda 13tu doktor düşüşe geçmiş sıkıntı yok demişti. 1 buçuk aylikken 8e ancak düşmüştü ama doktorumuz bunun sorun olmayacağını 15 günden sonra sarılık çocuğu etkilememeye basliyor demişti bir tedavi de vermedi sadce emzirme