Beyza17 Bebeğim 3 ay 27 günlük şuan sizce en uygun ay hangisi ne zaman yaptirmaliyim sünneti ilk bebeğim 🌹
aslann24 Beyza17 9 aylık bebeğim geçen hafta yaptırdık çok ta rahat atlattı 4 günde toparladı bezli olduğu için sizin ki kadarken kıyamadım ama yaptirabilirsiniz tabii ki zamanı
eyberenimo Ben tam 4aylik yaptırdım oğluma çok kolay geçti aklı ermeden yapmak daha iyi bence hemde çabuk iyileşiyor
aslann24 duygubarin evet bezli şuan da tabiiki 9 aylık yanı bezli oldugu müddetçe kolay bence demek istedim
fatoss07 Ben 7 aylıkken yaptırdım bezin içinde daha hızlı iyileşiyo çok şükür bı sıkıntı yaşamadık hatta eve geldık yere koydum apalamaya başladı bi anda sünnet olmayı bekliyomuşum sanırım ☺️
Bayancorek Beyza17 10 günlükken yaptırdım çok zaman geçmeden yaptırın çok rahat ve kolay bir süreç olur o zaman
damladll Beyza17 13 aylık yaptırdık bizim doktorumuz 1 yaşından önce önermedi anesteziden dolayı ama keşke diyorum ilk 3 ay içinde yaptırsaydım. Çok zorlamadı bizi kabul ama her çişte ağladı hani farkındaydı biraz acısının vs
Bebegim3535 Beyza17 27 günlükken yaptırdık. Şuan 11,5 aylık çok rahat atlattık. Bence daha fazla hareketlenmeden yaptırın
Ylnsln Beyza17 benim bebeğim de 3 ay 10 günlük doktorumuz tam zamanı hareketlenmeden yapalım dedi bence şuan en tam zamanı sizin içinde