Arkadaşlar herkese iyi geceler iyi geceler diyorum çünkü saat şuan 4.30 . Kızım 7 aylık aylardır gece saat 3 gibi uyanıp sabaha kadar uyumuyo sanki gündüz olmuş gibi ve bu durum beni maf etti sinir sistemim çökmüş durumda uykusuzluktan artık bayılmak üzereyim. Böyle olup bişey deneyen yada şunu yaptım faydalı oldu diyen varmı ? Şimdiden teşekkür ederim.