Ben Doğumdan once lashion kullandım Doğumdan sonra sürdüm bebegim emmedi neyse bidaha kullanamadım sonra emdi bende göğüs pedi almıştım onları kullandım ve göğsümün hepsini Oylum’un ağzına elimle ittim nerdeyse hic çatlak olmadı oldu ama ben daha fazla bekledim cok az oldu göğüs pedleri nemli tuttu bence ama en buyk etken göğsünün hepsini ver bebegun ağzına elinlede tut hep