Duruminayuce Bu konuda bir bilgim yok ama diyetin amaci, alerjinin hedef aldigi kismin (sindirim sistemi, cilt, boslatim sistemi vs) bir sure alerjenlerden uzak kalarak, bu alerjenleri tolere edebilecek kadar olgunlasmasina imkan vermek. Dolayisiyla, diyet yapmayip, bu sistemleri surekli alerjenle uyarirsak, bebegin metabolizmasini mahvetmis oluruz. Ustelik de aci verici bir surec bebek icin. Dusunun, o kadar zorlayici bir surec ki, barsaklari asiri tahris edip, kanatabiliyor. O yuzden, diyetsiz gecse bile yine de diyet yapardim ben.