2 ay 22 günlük kızım var 4 ölçek mama içiyor sizce fazla mı ? Hepsini bitiriyor kusmuyor 3 ölçek yaptığım da ağlıyor ama bazı yerlerde fazla olduğunu okudum kafam karıştı açıkçası fazla verip rahatsız etmek istemiyorum bilemedim size sormak istedim 🙏