Windmom 2,5 aylık bebeğim malesef ayakta sallanarak uyuyor. Uykusu hafif olduğu için yastıkla bırakıyorum o şekilde uyumaya devam ediyor. Bu şekilde uyuması sorun yaratır mı?
canimpapatyam Windmom boğulma tehlikesi olduğu için hekimler yastığı en az 1 yaşına kadar önermiyor diye biliyorum ben ama siz kendi hekiminize de bir danışın isterseniz
elisa2705 Windmom Yastıkta yatırmamanız gerekiyor öle alışır gider boğulma tehlikesi var yavasta cekin yastığı
ilay-mom Kundak yapıp öyle deneyin benim bebeğim de 2 buçuk aylık ayakta emzikle gezerek uyutuyorum bazen de ayakta sallıyorum yastık tehlikeli ve zararlı ama siz bilirsiniz