Kızlar ben yarın başlıyorum belli bir kural listeye bağlı kalırsam sıkılırım diye düşünüyorum eminim hepimiz böyleyiz
Paketli gıda yok
Kızartma beyaz ekmek yok
6 dan sonra yemeği keseceğim
10 gün kendimi deneyeceğim ne dersiniz
Katılacak olanlar tartı fotolarını alalım