Legolarınızda kayıp vs yaşamadıysanız sayıp kontrol edebilirsiniz. Yani ben lego konusunda düzenliyimdir kutu kutu olarak çıkarıyorum eksik olursa fark edebileyim diye. Boğazdan 1 tl geçip kakadan çıktığında farkedeni duydum 1 yaş için hemde. Gerçekten her şeyi yutabiliyorlar. İyi ihtimalle dikkatinizi çekmek için falan yalan söylemiş olabilir umarım öyledir diyelim 🙏🏻