yaseminmuhmmed Slm kızlar hangi mama kabızlık yapmaz şuan sma kulaniyor bebegim kabızlık sorunu var Aptamil alacam kararsız kaldım sizce iyi gelir mi kulanan var mı
kurabiyevarsimitvar yaseminmuhmmed biz başından beri bebivita kullanıyoruz çok şükür hiçbir sıkıntı yapmadı