Merhaba kızlar kızıma sma optipro sarı kapak mama aldım daha 2 kere yaptım ve İçti biberonda diğer mamalar gibi ( hipp aptamil bebelac gold) denedik diğerleri gibi tortu bırakmıyor anne sütü gibi nette bakınca gri kapak olduğunu sarı kapağın sahte olduğu gibi konular gördüm yaşayan deneyimleyen var mı kafam karıştı alıcam acaba gri kapak mı alsam ama optipro daha iyiymiş o da sarı